gebruikersnaam

wachtwoord

Werkwijze

De Huisknecht ontzorgt en is uw persoonlijke en betrouwbare hulp/dienstverlener bij zowel organisatorische als praktische zaken en activiteiten die betrekking hebben op wonen, ouderschap, het voeren van een huishouding en gezondheid. De Huisknecht verlost u van de verplichte en steeds terugkerende werkzaamheden en zorgen zodat u meer quality time heeft voor u zelf, uw gezin en uw omgeving.

De Huisknecht beheert en verzorgt ook uw zaken bij verhuur van uw huis en tijdens vakanties. Het verzorgen van de post, uw huisdier, containers etc. Ook het doorsturen van uw post naar uw tijdelijke adres behoort tot het service pakket. Een centraal en betrouwbaar aanspreekpunt dat alles, conform uw wensen, voor u regelt. De Huisknecht is er voor iedereen die dit uit luxe of noodzaak wil uitbesteden.

Al uw zaken/klussen geregeld met één telefoontje!

Werkwijze

  1. De Huisknecht werkt op basis van een abonnementen systeem via maandelijkse automatische incasso.
  2. U kunt zich zowel telefonisch 06 55 70 6000 als per e-mail aanmelden info@dehuisknecht.nl
  3. Na uw aanmelding maken wij een afspraak met u voor een persoonlijk intake gesprek waarin uw wensen geïnventariseerd worden.
  4. U kunt de keuze maken om uw vaste dienstverleners te behouden ofwel gebruik te maken van de betrouwbare en gespecialiseerde dienstverleners die aan De Huisknecht verbonden zijn.
  5. Incidentele bemiddeling bij klussen, vakanties en noodsituaties zijn bij het abonnement inbegrepen.
  6. Zowel terugkerende- als incidentele zaken/klussen op basis van overleg en/of offertes.
  7. U ontvangt maandelijks een overzicht van de uitgevoerde diensten.
dienblad
`
T 06 55 70 60 00
E info@dehuisknecht.nl